اسباب بازی و سرگرمی

محبوب ترین اسباب بازی های دخترانه سال ۲۰۲۰

محبوب ترین اسباب بازی های 2020

هر ساله تعداد زیادی اسباب بازی به عنوان اسباب بازی هایی معرفی می شوند که محبوب ترین ها در بین تمام اسباب بازی ها بودند و اکثرا ملاک انتخاب این اسباب بازی ها میزان فروش آنها در سال است . در این مقاله سعی داریم تا به بررسی چند عدد از محبوب ترین اسباب بازی های دخترانه سال ۲۰۲۰ در دنیا بپردازیم که بر اساس حجم فروش ، کنفرانس های مطرح دنیا در زمینه ی اسباب بازی و یا طراحی فوق العاده آنهاست  .

–   فلامینگو گاتا گو  ( gotta go flamingo )

gotta go flamingo toy 2020 768x466 1 - محبوب ترین اسباب بازی های دخترانه سال 2020

این عروسک یکی از جذاب ترین اسباب بازی های سال ۲۰۲۰ بود ، این فلامینگو تقریبا یک حیوان خانگی تمام عیار است ، کودک باید به او غذا دهد ، او میتواند گفته های صاحبش را تکرار کند و همینطور وقتی او را به دستشویی می برید او واقعا مدفوع می کند !! این پکیج با دستشویی مربوط به آن فروخته می شود و یک اسباب بازی دخترانه فوق العاده در سال ۲۰۲۰ بوده است .

قیمت این محصول در سایت آمازون در ۴۱ دلار شروع می شود .

– بسته ی ۵ سوپرایز مینی

5 surprise mini brands toys 2020 768x472 1 - محبوب ترین اسباب بازی های دخترانه سال 2020

این اسباب بازی یک پکیج سوپرایزی است که شامل ۵ عدد وسیله ی واقعی است که در سوپرمارکتها موجود است ، اما در سایز بسیار کوچک که بچه ها بتوانند به عنوان اسباب بازی از آن استفاده کنند ، وسایلی مانند چای لیپتون ، شامپو های مختلف ، کنسرو و انواع و اقسام اقلام دیگر . در طراحی و آماده سازی این مینی سوپرایز ها تلاش شده تا با بالاترین به کیفیت ساخت پرداخته شود و همینطور که در عکس نیز مشاهده می کنید بسیار بسیار شبیه نمونه ی واقعی هستند

این محصول در زمان نگارش این مقاله در سایت آمازون با قیمت تقریبی ۱۲ دلار عرضه می شود و به سراسر جهان ارسال می شود.

(اگر به محصولاتی که کودکان را با فرمت فروشگاه آشنا میکند و پرورش هوش مالی کودکان را به ارمغان می آورد علاقه مند هستید از پلی مت فروشگاه ما بازدید کنید .)

– بچه کوسه انگشتی  ( baby shark fingerlings)

babay shark tale - محبوب ترین اسباب بازی های دخترانه سال 2020

این اسباب بازی یک اسباب بازی بسیار جذاب و ارزان قیمت برای کودکان است که با صدای شما واکنش نشون میدهد و آواز میخواند . همینطور این عروسک نسبت به حرکت نیز حساس است و با حرکت دست عکس العمل نشان می دهد . قیمت این بچه کوسه انگشتی در حدود ۱۴ دلار است و به عنوان یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها برای کادو دادن مطرح بوده است .

– کافه ی آشیانه ی پرنده ( birds nest’s café)

TL8228 bird s nest cafe 5 540x - محبوب ترین اسباب بازی های دخترانه سال 2020

این محصول که مربوط به کمپانی تندر لیف (tender leaf ) است یک کافی شاپ تقریبا کامل با ابزارآلات بسیار زیاد است تا بتواند شرایط کافی شاپ واقعی را برای بچه ها ترسیم کند .

این محصول یکی از سه نامزد جایزه ی بهترین اسباب بازی کنفرانس توی اوآرد آلمان بوده است که در رده ی پیش دبستانی و محدوده ی سنی ۳ تا ۶ سال برگزیده شد . همینطور جایزه ی مقام سوم کنفرانس طراحی برای کودکان (junior design award ) است

قیمت این محصول در وبسایت خود شرکت حدود ۱۲۰ دلار است . این شرکت یک شرکت تایوانی است و در زمینه ی انواع اسباب بازی های مربوط به آشپزی وآشپزخانه برای کودکان محصولات مختلفی از جمله تخته ی برش سبزیجات ، ست مخلوط کن ، ست قوری و لیوان ، ست تستر نان ، ست ترازو و هم زن برای تهیه ی شیرینی و دیگر محصولات آشپزی را تولید میکند که می توانید عکس برخی از آنها را در تصویر زیر مشاهده کنید و یا به وبسایت آن از اینجا مراجعه کنید

 

ashpazitoys - محبوب ترین اسباب بازی های دخترانه سال 2020

همینطور اگر کودک شما به شیرینی پزی علاقه مند است میتوانید با معرفی دوره ی تهیه ی کوکی  در قسمت بازی های آموزشی وبسایت ما او را با دنیای شیرینی آشنا کنید

– مهمانی اختاپوس (Octopus Party)

octopus party 1024x800 - محبوب ترین اسباب بازی های دخترانه سال 2020

این یک بازی فکری است که البته نمیشود گفت فقط دخترانه یا پسرانه است ، این بازی نیز به عنوان یکی از برگزیدگان کنفرانس توی اوآرد ( Toy Award) آلمان در رده ی سنی ۶ تا ۱۰ سال بود .

محتوای این بازی مثل بازی چیدن سطل هاست ، و در آن باید بچه ها باید سعی کنند تا وقتی کارتی برگردونده میشه در سریعترین زمان ممکن با استفاده چیدن سطل ها ، تصویری شبیه به تصویر کارت را درست کنند . اما با این تفاوت که در این بازی باید از انگشت های اختاپوس استفاده کنند و آنها را دستشان کنند .

این بازی مربوط به کمپانی ترفل (trefl) است که در زمینه ی بازی های فکری تجربه ی بسیاری دارد و قیمت این محصول در حدود ۱۴ دلار است.

–  کاخ فروزن ۲  کمپانی دیزنی

frozen - محبوب ترین اسباب بازی های دخترانه سال 2020

از آنجایی که مثل همیشه کارتون فروزن طرفداران بسیاری در بین دختران دارد ، جای تعجب ندارد که کاخ فروزن ساخته شده برای بازی نیز محبوبیت بسیار زیادی داشته باشد . این کاخ شامل وسایل بسیار زیادی است که هر کدام با جزییات بسیار زیاد آماده شده ، وسایلی مانند تخت خواب ، صندلی ، پتو ، آیینه و … و فضای کاملی را برای کودکان به وجود آورده است تا بتوانند زندگی در کاخ السا و آنا را تجربه کنند . 

این وسیله ی بازی چیزی در حدود ۱۱۵ تا ۲۰۰ دلار قیمت دارد و جزو اسباب بازی های ارزان قیمت به شمار نمی آید ، اما همچنان یکی از محبوب ترین هاست.

– کریستال پرنده (Crystal Flyer)

flyer crystal - محبوب ترین اسباب بازی های دخترانه سال 2020

یکی از جدیدترین محصولات از سری محصولات شرکت hatchimal است  که آن را با عروسکهایی که از تخم بیرون می آیند می شناختیم ، این عروسک پرنده می تواند در اتاق پرواز کند ، کافیست آن را در دست خود نگه دارید و بعد با بالا و پایین کردن دست خود آن را برای پرواز هدایت کنید و کافیست در هنگام پرواز به آرامی دست خود را در زیر این عروسک حرکت دهید تا او متوجه شود که به کجا باید پرواز کند . این عروسک برای کودکان ۶ سال به بالا طراحی شده است .

قیمت این محصول در حدود ۳۰ یورو است و در دو رنگ صورتی و بنفش به بازار عرضه شده است.

 

author-avatar

درباره محمد جعفرزاده

من عاشق رویاپردازی هستم ، من عاشق دنیایی هستم که توش هیچ محدودیتی نباشه ، به نظر من همه کار ممکن و شدنی هست و وقتی رویایی به سر آدم میزنه حتما راهی برای عملی شدنش وجود داره . من متولد 67 هستم ، در رشته ی کارشناسی صنایع از دانشگاه علم وصنعت فارغ التحصیل شدم و الآن بیش از 10 هست که به عنوان یکی از مدیران کوچک این مجموعه افتخار همکاری دارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *