اسباب بازی و سرگرمی, باری ها

معرفی انیمیشن فروزن

معرفی انیمیشن فروزن

انیمیشن فروزن (Frozen) یا یخ‌زده در نخستین روزهای انتشارش، با استقبال بی‌نظیری مواجه شد. این انیمیشن فانتزی و موزیکال، محصول سال ۲۰۱۳ است که جایگاه پنجاه و سومین انیمیشن کمپانی دیزنی را از آن خود کرده‌ است.

فروزن، محبوب بسیاری از کودکان و نوجوانان سراسر جهان است؛ بی‌انصافی است اگر نگوییم حتی بزرگسالان نیز از دیدن آن لذت می‌برند.

این انیمیشن فیلم‌نامه، موسیقی، جلوه‌های بصری، مضامین و صداپیشگی فوق العاده‌ای دارد و به همین خاطر توانسته جوایز بی‌شماری از جمله اسکار بهترین فیلم انیمیشن و بهترین آهنگ اصلی، جایزه BAFTA بهترین فیلم انیمیشنی، دو جایزه گرمی و جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم بلند انیمیشن را بدست آورد.

شخصیت‌های دوست داشتنی این فیلم یکی از علل محبوبیت جهانی آن است که در ادامه به توضیح هر کدام می‌پردازیم.

Frozen animation Termeh Kids 2 1024x576 - معرفی انیمیشن فروزن

معرفی شخصیت‌های اصلی انیمیشن فروزن

هر کدام از شخصیت‌های انیمیشن فروزن، ویژگی‌های خاص خود را دارند. آن‌ها قدرتمند، شجاع، مهربان، کمی خشن و دلسوز هستند که فداکاری‌های زیادی از خود نشان می‌دهند.

Frozen animation Termeh Kids 3 1024x576 - معرفی انیمیشن فروزن
السا

السا، ملکه و شخصیت اصلی داستان است. او از قدرتی جادویی و خطرناک برخوردار است که می‌تواند هر چیزی را منجمد کند. السا کنترلی بر توانایی‌اش ندارد و از این بابت عذاب می‌کشد. او یک رهبر قدرتمند است و تمام تلاشش را می‌کند که برخلاف ترس‌های درونی، یک ملکه خوب برای سرزمینش باشد.

Frozen animation Termeh Kids 4 1024x576 - معرفی انیمیشن فروزن
آنا

آنا خواهر السا است. او یکی از قهرمانان داستان است که همه‌ی تلاشش را برای نجات خواهرش می‌کند و حتی از جان خود می‌گذرد. آنا شخصیتی پر شور، خوش‌بین، شجاع و غیر قابل انعطاف دارد. او تحت هیچ شرایطی از خواهرش ناامید نمی‌شود و موفق می‌شود السا را از نابودی نجات دهد.

Frozen animation Termeh Kids 5 1024x576 - معرفی انیمیشن فروزن
کریستف

کریستف یاری‌دهنده‌ی آنا در این انیمیشن است. او قلب بزرگی دارد و حامی دیگران است. این مرد کوهستانی بازرگان، یک گوزن شمالی به نام سون دارد و در یکی از یخبندان‌ها، آنا را ملاقات کرده و داستان زندگی‌اش دست‌خوش تغییراتی می‌شود.

سون

همانطور که گفتیم سون یک گوزن شمالی است که همواره از دوست خود کریستف، حمایت می‌کند. این گوزن دوست داشتنی بسیار قابل اعتماد است و با وجود دست و پا چلفتی بودنش، می‌توان روی او حساب کرد.

Frozen animation Termeh Kids 6 1024x576 - معرفی انیمیشن فروزن
اولاف

اولاف حقیقتا قند داستان است! او دوست داشتنی‌ترین آدم برفی‌ایست که در عمرتان دیده‌اید. یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمیشن فروزن است و طرفداران زیادی دارد. اولاف از قدرت‌های جادویی السا ساخته شده. او بسیار مهربان، خوش اخلاق، پر حرف، کمی دست و پا چلفتی و کاملا ساده لوح است. دوستی بی قید و شرط اولاف با السا و آنا شخصیت او را محبوب‌تر می‌کند.

حال که با شخصیت‌های اصلی آشنا شدید به سراغ داستان این انیمیشن می‌رویم.

Frozen animation Termeh Kids 7 1024x576 - معرفی انیمیشن فروزن

داستان انیمیشن Frozen

داستان انیمیشن فروزن در مورد دو خواهر به نام‌های السا و آنا است که در کودکی رابطه‌ای بسیار گرم و صمیمی داشته‌اند. السا از قدرتی جادویی برخوردار است که می‌تواند هر چیزی را منجمد کند. یک روز که دو خواهر مشغول بازی بوده‌اند، السا ناخواسته به خواهر خود آسیب می‌زند و جان او به خطر می‌افتد. به همین خاطر والدین آن‌ها تصمیم می‌گیرند السا و آنا را از یکدیگر جدا کنند.

سال‌ها می‌گذرد تا زمانی که والدین آن‌ها در سانحه‌ای از دنیا می‌روند. حال باید پادشاهی به السا واگذار گردد و به عنوان ملکه بر سرزمینش حکومت کند. اما طی حوادثی کنترل خود را از دست می‌دهد و باعث می‌شود سرزمینشان در وسط تابستان، سراسر یخ بزند. بعد از این اتفاق به جنگل‌ها فرار می‌کند و خواهرش آنا تصمیم می‌گیرد به دنبال او برود و مردم را از این زمستان ابدی نجات دهد. در ادامه با شخصیت‌های کریستف، سون و اولاف آشنا می‌شود و داستان شکل می‌گیرد.

 

frozentop 1024x576 - معرفی انیمیشن فروزن

این انیمیشن جذاب درون مایه‌ای از عشق، مهربانی و از خود گذشتگی دارد و می‌تواند برای کودکان بسیار آموزنده باشد. اگر فرزند شما تا به حال این انیمیشن را ندیده است، معطل نکنید!

فرش بازی کودک طرح فروزن ترمه نیز می‌تواند انتخابی مناسب برای سرگرم کردن فرزند شما باشد. کیفیت و طرح و رنگ جذاب این فرش بازی، کودک شما را به وجد خواهد آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *